onsdag 22. februar 2012

Ett lite prosjekt fra meg

Hei igjen
her kommer ett lite prosjekt fra meg. Det er ett månedsprosjekt. Ideen til dette kom til jul. I vår familie har vi en familieavis som kommer ut en gang i året og det er til jul. Her skriver litt om det som har skjedd hos hver av oss i løpet av året. På den måten kan vi holde oss oppdatert og vi blir mer kjent med nye familiemedlemmer. Vi har holdt på dette noen år nå, husker ikke helt men mener det er ca.10 år.
Hvert år bestemmer jeg meg for at nå skal jeg være flink og skrive en liten dagbok på pc`n hver måned. Da er det så mye greiere å huske hva man skal skrive i avisen, men har det blitt gjort... neida, selvfølgelig ikke.
Men, nå i år fant jeg ut at jeg skulle gjøre en ny vri, inspirert av juletagene til Tim Holzt. Jeg skulle lage min egen variant på den. En tag for hver måned med ett fargelagt motiv, og tagen skulle gjenspeile månden i farger og gjerne motiv - og baksiden skulle være dagboka mi. En liten tag i månden klarer jeg og for å ikke sluntre unna, fant jeg ut at det kunne være et prosjekt jeg delte med dere- litt mer forpliktene da.  Så heretter vil det komme en ny tag fra meg hver måned hvor dere får se forsiden, baksiden er min private.
At det kommer to tager denne månden er for at det er bare ett par uker siden jeg fortalte Siv hva jeg gjorde og fant ut at det kunne vi har her på bloggen.

Kanskje dette kan inspirere andre til å lage en alternativ dagbok.

Her kommer de to første tagene mine

Motivet er fra Saturated Canary
Hud: E0000 - 000 - 00 -01 - R01
Lepper: R35
Øyne: BG70 - B01
Hår: YR21 - E53 - 43 - 23
Klær og sko: B41 - 12 - 34 - YR0000 - E41 - 42 - C00 - N2 - BV23
Knapper: YR82 - R22 - 35
Snømann: BG70 - B01 - YG91 - E15 - R35 - 39
Lue: G24 - YG97

 Motivet er fra Mo Manning
Hud: E0000 - 000 - 00 - 01 - YR01
Hår: E40 - 41 - YR000
Leggings og dusker: E40 - 41 - YR000 - E34
Pannebånd og bukse: BG70 - B41 - 21
Vinger: C00- glittertusj blank

(Må jo innrømme at jeg synes det var moro, da jeg oppdaget at Tim også ville gjøre det samme. Da det i utgangspunktet var hans juletager som ga meg ideen.)

Ingen kommentarer: