lørdag 31. mars 2012

Månedstag for Mars

Ja, da var vi kommet til den siste dagen i mars, og da er det på tide legge ut denne månedes tag. Det er vår i lufta mange plasser i landet. Noen plasser mer enn andre. Her oppe i nord, er det nok mer vinter enn vår ennå, men sånn er det bare.
Våren kommer jo med nytt liv og nye begynnelser på ting som spirer og gror. Her på min kant er jeg blitt bestemor siden sist og det er jo veldig hyggelig og det er bokstavelig talt nytt liv og en ny begynnelse.
Derfor var det så moro å kunne bruke dette stempeltrykket som jeg har fått av en venninne. Jeg er ikke sikker på hvem som har produsert det.

                                                                      Vel her er tagen

Fargene jeg har brukt:
Hud: E0000 - 000 - 00 - 01 - R20
Body: E41 - 34
Hår: YR30 - Y000 - E23
Blomster: Blå: B01 - BG72
Lilla:RV0000 - 00 - V06
Fugl og Fjær: E50 - 35 - Y32
Gress og blad: G43 - 21 - YG61 - 25
Rede: E43 - 34 - 23 - 27 - 49

       Da vil jeg bare ønske dere en riktig god helg og en fin vår, hvor dere enn bor i landet.

1 kommentar:

Jill sa...

Oj denne var lekker Gunn!!
Gratulerer så mye som bestemor, det kan jeg godt tenke meg er stas :)
Vakre farger på månedstagen denne gangen (også!) og flott pyntet med perler og fjær
Ha en herlig helg, i vinter eller vår vær!
Masse klemmer