torsdag 12. juli 2012

Sommerinspirasjon


For en liten stund siden kjøpte jeg dette Tilda motivet, og jeg måtte selvfølgelig fargelegge det på mitt vanlige hvite papir. 
Det resulterte i denne tag'en her. Med restepapir fra Maja-design: 


Da jeg var ferdig, ryddet jeg litt i noen papirer, og jeg fant en liten bit kraft-kartong. Jeg var nok litt skeptisk, men bestemte meg for å prøve å fargelegge på kraft. 
Jeg valgte å bruke de samme fargene, for å se hvor stor forskjellen ble. Jeg ble nok litt overrasket - for forskjellen ble ikke så stor. Og det var lett å farge på kraften, og fargen fløt ikke utover.

Her ser dere resultatet. Samme tag, men speilvent.


Her ser dere begge tag'ene ved siden av hverandre.


Og her har jeg hengt dem på hver sin vinflaske.


Her er fargene jeg har brukt:
Hud - E11, 51, 000, 0000
Hår - YR27, 24, 20
Kjole - V99, 95, 93
Rød - R24, 22, 21
Grå - N7, 5, 3, 1


2 kommentarer:

Elizabeth sa...

åh, så flott! Takk for inspirasjonen. Så effektfullt på kraft- det må prøves:) Klem, Elizabeth

Scrappellen sa...

Du er såå flink vennen!!:) Artig å se Copic på kartong, og det ble jo helt fantastisk♥!
Takk for masse flott inspirajon og fine tips:)
Klem, Ellen