lørdag 1. juni 2013

Gjestedesigner

Vi har vært så heldige å få med oss Henrikke Kormeset som gjestedesigner denne gangen. Denne talentfulle damen lager de lekreste kortene og du kan lese mer om henne på bloggen hennes her.
Her er hva Henrikke sier om seg selv: 

Jeg er en 23 år gammel jente som heter Henrikke. Jeg er lærer på en barneskole i Ålesund og driver med kortlaging og håndball på fritiden. For 5 år siden da jeg begynte med scrapping, ante jeg virkelig ikke hvilken verden som fantes der ute. Siden den gangen har hobbyen min vært noe som har hjulpet meg i hverdagen. Mine favoritter er rosa, blonder, fagelegging, blå, blomster, stempel og hamptråd. For ca. 1,5 år siden fant jeg Copic. I løpet av bare få mnd. økte beholdningen fra 5 til 100 Copic. For tiden så er det E50-E51-E53-E55 som er favorittfamilien. Det er kjempe kjekt å bli spurt om å være gjestedesigner hos Copic Marker Norge og det har vært veldig gøy.  
Mvh Henrikke

I tillegg til det nydelige kortet hun laget til utfordring #39, 
har hun laget dette flotte prosjektet til oss: 
Henrikke har brukt følgende Copics til motivet:


Her sere dere motivet forfra.



Tusen takk Henrikke for de utrolig flotte prosjektene du har delt med oss,
Det har vært en glede å ha deg her!

2 kommentarer:

Scrappellen sa...

Kjeeempelekkert, Henrikke, og du er blitt en mester med tusjene dine, samtidig som alle kortene dine er har en nydelig symfoni hele veien, og så delikate og lekre♥..Og, jeg vet, for jeg er den lykkelige eier av et av dem♥!!:) Du er til stor inspirasjon, for meg..og mange andre, og jeg er glad du er GD her hos oss i CMN!:) tusen takk for at du deler.
Klem fra Ellen

Elizabeth sa...

Nydelig eske, Henrikke! Vakker fargelegging og nydelig design og farger! Veldig gøy å ha deg med som inspirator her i CMN bloggen. klem, Elizabeth