fredag 28. juni 2013

Mini utfordring ♥

Hei alle sammen!
DT Trine utfordret dere her om dagen til å lage noe med mer enn et stempel og vise det til oss.
Fristen for dette er førstkommende søndag og i dag tenkte jeg, Jill å vise hva jeg har laget.
 
Husk at det eneste du trenger å gjøre er å kommentere på Trine sitt innlegg HER med link til ditt bidrag hvor du har brukt mer enn et stempel så er du med i trekningen av en premie fra Magnolia.
Du må selvfølgelig fargelegge med Copic.
 

Her er mitt kort, også et bryllupskort med herlige Magnolia stempler.
Fargelagt i Sephia toner med Copic.
 
Hud: E53-51-50
Hår: E33-51-50
Kjole, sko og Edwins dress: E42-41-40
Bakken: E87-84-81
Edwins blomster: YR 24-23, Y32, E50
Sløyfen: W5-3-1-0
 
Ønsker dere å se flere bilder eller se hvilke stempler og produkter jeg har brukt er dere hjertelig velkommen til å besøke bloggen min HER
 
God helg alle sammen!
Håper solen skinner der dere er ♥
 
Jeg er tilbake neste uke med nok et lite inspirasjonsbidrag til dere, og da skal jeg vise dere en annen fargeleggings metode med Copic...og et vakkert Saturated Canary motiv ♥
 
Stor klem fra Jill
 
 

4 kommentarer:

Trine sa...

Fantastisk nydelig Jill. Delikate og flotte farger.
Klem,Trine

Magda sa...

How funny, and o so beautiful!!
Great creation Jill!!
Wish you a nice weekend
Magda

Anonym sa...

Åhhhh så vakkert kort Jill:-)

Klem fra Anne

Unknown sa...

Kjempe flott!! Gleder meg til å følge bloggen din! Spennende å se nye teknikker!
Siv-Hege.