torsdag 12. desember 2013

Advents-luke 12. desember

Da er vi kommet til 12. desember, og det er ikke mange dagene igjen til julaften. Tiden liksom raser avgårde. 
Det er endel som gjenstår før julefreden senker seg her hos oss, men det går fremover.
Jeg bor jo i NordNorge og her har vi bokstavelig talt mørketid. Sola er borte og den kommer ikke tilbake til oss, her vi bor før den første uka i februar. Så hva passer bedre enn denne videoen. 
Nyt, nydelig sang.







         





Denne gangen har jeg valgt å lage et kort etter mal fra Louis Brigden. Du finner malen HER

Dette kortet er så moro hvis man har lyst å lage en scene. Denne gangen hadde jeg lyst å lage noe som gikk i hvitt og blått.
Jeg har virkelig storkosa meg med å sette sammen dette kortet, og det er tenkt som juledekorasjon.
Motivet er fra Charmed Cards and Craft og er et digimotiv. Det er faktisk et av mine yndlingsmotiver og det er ikke nytt. Du finner det her

Da kommer det noen bilder av kortet, og jeg håper det er til inspirasjon.



Motivet er farget med:
Hud: E50-51-00-30-01
Lepper: RV42-R56
Øyne: BV34-17
Hår: Y21-YR21-24-E23
Klær: E40-41
Sokker/vinger: B000-BG000-01
Pels:E0000

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin adventstid!

1 kommentar:

Anonym sa...

Noe så nyyyyydelig❤️❤️Her var det mange spennende detaljer og masse inspirasjon❤️❤️
Klem fra Anne