tirsdag 24. desember 2013

Advents-luke 24.desember

Endelig er dagen her...
Julaften ♥
Dagen med stor D som vi alle har ventet på, både store og små.
Vi har vasket og bakt, handlet og pakket, smakt og kost oss gjennom hele desember og vi her hos Copic Marker Norge har hver dag gitt dere en liten kalenderluke med litt inspirasjon.
Vi håper dere har likt alt det vi gjennom 24 dager har vist dere og når det nå er klart for julaften luken ønsker jeg først spille en julesang for dere. Etter Siv sitt ønske, en fantastisk vakker sang som garantert vil gi deg julestemning.
 
Dette er fra alle oss i Copic Marker Norge til alle dere herlige trofaste, oppmuntrende følgere der ute.
Denne bloggen ville aldri vært det den er uten dere
GOD JUL ♥
 
Have a Merry Christmas and a Happy New Year
and may you keep the spirit of Christmas
in your heart
throughout the year
 
 

 
I dag er det jeg Jill som skal lose dere gjennom den siste kalenderluken i 2013 og jeg har laget et kort til alle dere fra oss her hos CMN.
 
Tre vakre vinterglade Magnolia Tildaer fikk pryde kortet mitt i dag.
Jeg har brukt In The Snow Heart Tilda, In The Snow Scarf Tilda og In The Snow Tilda-Ski Tilda
og disse tre vakre er selvfølgelig fargelagt med Copic.
Nå er det bare å krysse fingrene for litt julesnø her hjemme, slik at vi også kan kose oss ute i snøen med de vi er glad i. Det er ihvertfall det julen handler om for meg, å bruke tid med de jeg er glad i, både venner og familie .

Lappen med fargene jeg har brukt er nok ryddet bort for den er sporløst forsvunnet, men de fleste av fargene vet jeg, for dette er typiske Jill farger ;)
Hud: E21-51-50-93
Hår: E47-44-43-42-41
Brune: E44-43-42-41-40
Blå: B 95-93-91 og BG 75-72-og litt 70
Rød: T5, E19 og 08
Men hva jeg har brukt rundt det vet jeg ikke... Sikkert en blanding av litt alt mulig ;)
 
Et lite sidebilde i litt annet lys.
Det ligger flere bilder av kortet mitt på bloggen og der ligger også linken til mine produkter.
HER finner du det.
 
Da gjenstår det bare å si.
GOD JUL og nyt dagen i dag og dagene som kommer ♥
 
Juleklem fra Jill
og resten av jentene i Copic Marker Norge
 

Ingen kommentarer: