lørdag 7. desember 2013

Advents-luke 7. desember

Heisann og en riktig god morgen!

Da har vi kommet til luke nr7 i vår inspirasjons kalender.
Jeg håper dere blir noe inspirert til å lage jule prosjekter.
Før mitt inspirasjons bidrag i dag så starter vi med en julesang. Det er alltid hyggelig nå i vente tiden før jul.


Mitt bidrag i dag er et julekort i helt noe annet enn tradisjonelle julefarger og helt fritt for julepapirer, men allikevel ble det et julekort!
 Motivet jeg har brukt er fra Paper Nest Dolls, det er å finne HER et nydelig motiv som kan brukes til de fleste anledninger.
 Jeg har fargelagt i disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
Hår: E47-44-43-42-40
Klær: V95-93-91. BV25-23-20
Pakker: BV29-25-23-20. E55-53-51-50
Da håper jeg dere ble inspirert av kortet mitt, det er fortsatt litt tid igjen før julekortene må sendes før at de skal nå frem til jul.
Ønsker dere alle en kreativ før julstid!
Kos dere masse i adventstiden.
Klemmer fra Trine

5 kommentarer:

Paper Nest Dolls sa...

LOVEEEE this!! Beautiful Trine! Hugs xx

Unknown sa...

Beautiful x hugs jane x

Unknown sa...

Beautiful x hugs jane x

Unknown sa...

Gorgeous, lve the colours..... hugs Keeley x x x

Jill sa...

Nydelig kort Trine ♥
Elsker fargene og for ikke snakke om motivet. Min favoritt av Avery stemplene ♥
Tusen takk for flott inspirasjon
Klemmer