tirsdag 31. desember 2013

GODT NYTT ÅR!!

Med en uke siden julaften er det i dag duket for Nyttårs aften ♥
En av årets koseligste dager hvor man bør stoppe opp litt og se tilbake på året som har vært.
Vi her hos Copic Marker Norge har hatt et fantastisk flott år.
Vi har mistet noen flinke DT medlemmer på veien, men vi har hatt mange flinke gjester innom og vi har også vært så heldige å få nye, herlige DT jenter med på laget som skal være med å inspirere dere til neste år.
Vi gleder oss til å møte 2014 sammen med dere!
I dag er det jeg, Jill som er så heldig å være sjef over årets siste blogginnlegg hos CMN og jeg har laget et kort til dere ♥ Ingen stor overraskelse der altså ;)
Jeg har brukt et av de flotte motivene fra Årets Little Circus Moscow kolleksjon fra Magnolia og denne vakre Tilda heter Tilda in Evening Dress og jeg har maskert henne oppå det nydelige Silent Night Background stemplet fra en eldre kolleksjon.

Som vanlig er denne skjønningen fargelagt med Copic, og jeg har forsøkt å lage et gyllent skinn rundt henne siden det tross alt er nytt år :)
Alt jeg har brukt på kortet mitt finner du på bloggen min HER

Mine Copic:
Hud: E11-21-51-50-93
Hår: E47-44-43-41-40
Kjole: E81, W0 og Blender 0
Bakgrunn: YR 24-23, Y32-11 og 0000

En vakker Nyttårs Tilda og alle hos Copic Marker Norge ønsker dere alle et
Riktig Godt Nytt År ♥

Vi gleder oss til å se hva 2014 skal gi oss.
Husk at 7.1 kl 09 starter vi årets første utfordring og det gleder vi oss selvfølgelig veldig til.

Ha en fin kveld og ta vare på hverandre
♥♥♥
Stor nyttårs klem fra Jill og de andre Copic jentene

2 kommentarer:

Anne- Elisabeth sa...

Godt Nytt År til dere alle og takk for det Gamle.
Kortet er Aldeles vakkert
Stoor Klem fra
Anne-Elisabeth.

Magda sa...

She looks amazing!
Very nice card Jill!
Magda