mandag 30. desember 2013

Vinterkort med sjokolade

Hei og fortsatt god jul! Håper dere har hatt det fint så langt, og kan fortsette å kose dere noen dager til :-) Selv må jeg noen timer på jobb i dag, men det går helt fint for det blir nok en rolig arbeidsdag.
 
I dag skal jeg vise et bursdagskort med sjokolade som jeg har laget til en av mine guddøtre. Hun hadde bursdag den 22. desember så jeg laget et vinterlig bursdagskort.
 
Pyntepapiret er fra Maja-design, Frost serien er bare lekker synes jeg :-) Perfekte vintermotiv iallfall.
 
Dies fra Spellbinders, Snøkrystallene er MS punch.
Ellers litt blonde, perler og osteklut, samt bokstav-stickers.
 

Motivet er Snow Queen fra LOTV, elsker det enkle og søte motivet som går like godt til jul, bursdag eller nyttår om du vil :-)

 
Motivet ble fargelagt for lenge siden, og lappen med hvilke farger jeg brukte er dessverre blitt borte under julerengjøringen!
 
Inne i kortet har jeg brukt en hjemmesnekret bursdagstekst.
Borden er punchet med X-cut.
 
 
Sjokoladen er laget av Sjokolade-Camilla lokalt her i Alta og heter "Tyttebær i sne" :-)
 
Ønsker alle en fortsatt god jul og et godt nytt år!
 
Klem fra Lena

Ingen kommentarer: