onsdag 13. juli 2016

Sjokolade kurerer ALT

Hei alle sammen. Elin her i dag. Vi er straks i midten av juli, og jeg er på ferie, men det er likevel lov å leke litt med tusjene. 
Mo Manning Chocolate Smile god bedringJeg fikk en liten hastebestilling på et god bedringkort for noen uker siden, og dette var det jeg kom opp med. Jeg lagde dette kortet på noen timer, og for meg er det hurtighurtighurtig. Jeg brukte motivet Chocolate Smile fra Mo Manning og fargela i farger som matcher mønsterarkene fra Maja Design. Selvfølgelig måtte jeg la ungen søle litt sjokolade, og jeg lagde også et sår på det ene kneet.

Mo Manning Chocolate Smile god bedring tagDen skjulte tagen bak motivet har en stempeltekst som henger litt sammen med motivet. Sjokolade kurerer vel skrubbsår?

Mo Manning Chocolate Smile god bedring innside Roses in VaseHun som bestilte kortet skulle gi bort blomster, så jeg fargela Roses in Vase (også fra Mo Manning)  og satte på den ene innsiden. Flere bilder og mer info om kortet finnes på bloggen min.



Ingen kommentarer: